Известие

Collapse
No announcement yet.

Заключване на автомобила при работещ ДВГ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Заключване на автомобила при работещ ДВГ

    Въпросът ми е - как да заключа автомобила, когато искам да го оставя за малко без надзор, при работещ двигател?
    Пробвал съм с ключа, но не става.
    При мен, дори и да заключа автомобила с ключа, а не с дистанционното на алармата, самата аларма пак се включва и преминава в режим на готовност.

    При вас как е?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    Отговарям, без да претендирам, че с всички алфи е така. Пояснявам, че аларма нямам, само имобилайзер.
    Оставям колата да работи с единия ключ на контакт и при работещ двигател. С другия ключ с двата бутона ( код 3, за откл./заключв . и за петата врата ) ръгам в шофьорската врата в ключалката и въртя и заключвам и мотора си работи и през зимата стопля преди да потегля. От дистанционното не мога да я заключа, но от дистанционното я отключвам.
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
      Въпросът ми е - как да заключа автомобила, когато искам да го оставя за малко без надзор, при работещ двигател?
      Пробвал съм с ключа, но не става.
      При мен, дори и да заключа автомобила с ключа, а не с дистанционното на алармата, самата аларма пак се включва и преминава в режим на готовност.

      При вас как е?
      Колега, не си ли пробвал да извадиш механичния ключ и да заключиш с него, докато електронния е в "патрона"?
      Аз не съм го пробвал, но по принцип няма защо да не стане.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
        Колега, не си ли пробвал да извадиш механичния ключ и да заключиш с него, докато електронния е в "патрона"?
        Аз не съм го пробвал, но по принцип няма защо да не стане.
        Не би трябвало да стане защото чипа трябва да е в ключа когато е необходимо да го ползваш за запалване.
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #5
          Със самия ключ изваден от дистанционното се заключва само шофьорската врата. Логично,централното не работи..
          Mercedes ML 63 AMG 07'
          159 TI 2.4JTDm SW 09'
          156 2.0 20V Turbo
          VW Phaeton 3.0 TDI 09'
          sigpic

          Comment


          • #6
            При мен си излиза ключа от патрона колата си работи и си я заключвам с дистанционното без никакви проблеми.

            Поздрави
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
              При мен си излиза ключа от патрона колата си работи и си я заключвам с дистанционното без никакви проблеми.

              Поздрави
              Тук става въпрос за 159 и това няма как да стане. На 166 и аз вадя ключа и заключвам както работи колата От алармата не мога да я заключа, щото е оригинална на ключа и логично не можеш да я излъжеш също като при 159.
              На 159 може да стане с второ дистанционнно вързано за копчето за заключване до скоростния лост.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                При мен си излиза ключа от патрона колата си работи и си я заключвам с дистанционното без никакви проблеми.

                Поздрави
                И при мен на ГТВ-то е така, но при 159-тките е малко по-друга бира.
                Със сигурност имобилайзера е в електронния ключ, не в механичния.
                Дори и да е обратното, при вече запалена кола, имото може да го пратиш на баня и пак да си караш спокойно.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                  Колега, не си ли пробвал да извадиш механичния ключ и да заключиш с него, докато електронния е в "патрона"?
                  Аз не съм го пробвал, но по принцип няма защо да не стане.
                  Точно това пробвах и нищо не се случва.
                  Електронния ключ е на таблото, автомобила си работи и аз опитвам с механичния ключ да заключа вратите/вратата.
                  Няма ли някакъв начин да се заключват вратите при работещ на място автомобил?
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                    Точно това пробвах и нищо не се случва.
                    Електронния ключ е на таблото, автомобила си работи и аз опитвам с механичния ключ да заключа вратите/вратата.
                    Няма ли някакъв начин да се заключват вратите при работещ на място автомобил?
                    И аз сега пробвах това. Би трябвало да стане, ама... греда.
                    Ключа ми не влиза до край и немога да го завъртя. Предполагам, че има чуждо тяло в ключалката
                    Трябва да се разглобява и гледа, но надали ще мога да разглобя и самия патрон.

                    Това дори и на изгасен автомобил.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Тези ключалки понякога и без чуждо тяло се спичат.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                        Тези ключалки понякога и без чуждо тяло се спичат.
                        Днес ще пробвам с WD-40, ако не стане мятам корите.
                        Голяма беля може да ми отвори при евентуална смърт на акумулатора.

                        Ц, с WD-40 ключа влезе до край, но не се завърта на никъде.
                        Май ще играе чичко ключар.
                        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 10:17.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Скоро смъквах акумулатора за зареждане..по молба на Mury, първо заключих с механичния ключ, вс врати се заключиха...
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Единствения вариант е, да си настроиш от борда да ти се отключва само шофьорската врата и след това като слизаш от колата просто си я заключваш с механичния ключ. Така става според мен идеално, защото така или иначе явно се возиш често сам , иначе защо ще я заключваш работеща като слизаш.
                            Отключването на всички врати става като натиснеш копчето два пъти.
                            Това е начина според мен.
                            ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                            ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                            ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                            ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                              Единствения вариант е, да си настроиш от борда да ти се отключва само шофьорската врата и след това като слизаш от колата просто си я заключваш с механичния ключ. Така става според мен идеално, защото така или иначе явно се возиш често сам , иначе защо ще я заключваш работеща като слизаш.
                              Отключването на всички врати става като натиснеш копчето два пъти.
                              Това е начина според мен.
                              Абсолютно,вижте чичо Николай как знае нещата,като стар собственик на 159

                              ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

                              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                              Днес ще пробвам с WD-40, ако не стане мятам корите.
                              Голяма беля може да ми отвори при евентуална смърт на акумулатора.

                              Ц, с WD-40 ключа влезе до край, но не се завърта на никъде.
                              Май ще играе чичко ключар.
                              Боби не разглобявай кората,патрона се вади отвън като отвиваш само едно винтче отстрани на вратата,махаш капачката на патрона внимателно на щипки е и вадиш патрона.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X